поръчки за 8-ми Март не се приемат

Връщане и замяна

При получаване на стоката Потребителят е длъжен незабавно да я прегледа и в случай, че констатира явни недостатъци, видим дефект, повреда по време на доставката й, несъответствие между поръчана и доставена стока, липсата на придружаващи я аксесоари и/или на който и да е от изискваните от българското законодателство документи, незабавно да информира лицето извършващо доставката.Ако не направи това, вещта се смята за одобрена, като потребителят губи правото по-късно да претендира, че стоката му е доставена с явни недостатъци, липсата на някой от придружаващите я аксесоари и/или на който и да е от изискваните от българското законодателство документи.Рекламации на закупени чрез онлайн магазини стоки се извършват по правилата на ЗЗП и съобразно сроковете и условията на търговската им гаранция.
При ремонт срока за отстраняване на повредата е 30 работни дни от датата на приемане на стоката.За непотърсени от ремонт стоки в срок от един месец от уведомяване на клиента SSMOBILE.BG не носи отговорност за съхраняването им.

Замяна на стока

Според разпоредбите на Закона за защита на потребителите клиентите могат да поискат да върнат закупена стока или да я заменят с друга само в случаите, в които е установен дефект. Но и в България вече има търговци, които са въвели добри практики - връщат или заменят по молба на клиентите закупена от тях стока, без да има дефект. Това обаче не е свързано със законови разпоредби, а единствено с волята на управителя на магазина и неговата далновидност на търговец, който иска да запази клиентите си.

Затова, когато купувате подарък или нещо за себе си и допускате, че е възможно да се наложи замяна или връщане, предварително се информирайте от търговеца дали би се съгласил. Добре е това да бъде писмено декларирано от него в документ, който да ви предостави при покупката. Така няма да изпаднете в ситуация, в която първоначално принципно са ви обещали, че можете да върнете или да замените стоката, а после на практика получавате отказ. онлайн - назад до 14 дни

За разлика от връщането на стока, купена в магазин, което не е задължение на търговеца, а само добра практика, законодателството за защита на потребителите предвижда възможност да върнете подарък, купен онлайн. В този случай от значение е бързината трябва да се вместите в предвидения срок от 14 календарни дни за отказ от договора от разстояние. Тогава не дължите никакви обяснения на търговеца защо искате да върнете закупената от него стока. Той е длъжен да я приеме и да ви върне парите обратно.

Имайте предвид обаче, че може да се наложи да заплатите пощенските разходи по връщането на стоката към търговеца, предупреждават от Комисията за защита на потребителите.

Връщане на стока

Стандартен формуляр за упражняване правото на отказ от договора:

 (попълнете и изпратете настоящия формуляр единствено ако желаете да се откажете от договора)

 – До (името на търговеца, неговият географски адрес и когато е приложимо, номерът на факса му и електронният му адрес се попълват от търговеца):

– С настоящото уведомявам/уведомяваме*, че се отказвам/отказваме* от сключения от мен/нас* договор за покупка на следните стоки*/за предоставяне на следната услуга*

– Поръчано на*/получено на*

– Име на потребителя/ите

– Адрес на потребителя/ите

– Подпис на потребителя/ите (само в случай, че настоящият формуляр е на хартия)

– Дата

magnifier